Elektroninis.lt parašas, dokumentų pasirašymas

Taip, el. parašą kriptografinėje USB laikmenoje arba lustinėje kortelėje galima užsisakyti internetu. Daugiau informacijos apie šią galimybę pateikta čia.

informuojame, kad GoSign.lt maksimalus pasirašomo PDF dokumento dydis yra 6 MB.
 
Greičiausiai dokumentas nuskenuotas su pasenusia skaitytuvo (skenerio) programine įranga. Atsinaujinkite skaitytuvo tvarkykles ir iš naujo nuskenuokite dokumentą. Rekomenduojame visų pirma skenuotą dokumentą išsaugoti JPG formatu, o tada konvertuoti į PDF formatą. Konvertuoti galite atsisiuntę programą  PrimoPDF arba CutePDF. Jei naudojatės programiniu paketu Microsoft Office 2010,  dokumentą galite tiesiog išsaugoti PDF formatu ir pasirašyti.
Tokiu atveju Jums reikėtų atvykti į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį su asmens tapatybės dokumentu (kuriame nurodyta nauja pavardė) ir turima el. parašo laikmena ir įrašyti naujus el. parašo sertifikatus, kurie galios 2 metus.  Sertifikatų išdavimas šiuo atveju kainuos kaip sertifikatų atnaujinimo atveju. Sertifikatai atnaujinami per 1 darbo dieną. 
Praradus ar pametus el. parašo laikmeną arba atskleidus PIN kodą, jo galiojimą sustabdyti galima paskambinus telefonu (85) 2688 388.
Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių, kurios nėra Europos Sąjungos narės, piliečiai, turintys leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje (pažymą), gali įsigyti elektroninis.lt parašą:
Pabandykite prisijungti prie Registrų centro savitarnos. Jei Jums įvedant el. parašo slaptažodį jis nepriimamas, greičiausiai el. parašas yra užblokuotas. Informacija, ką daryti užblokavus el. parašą
 
Taip atsitinka, jei po pasirašymo pasirinkote atverti pasirašytą dokumentą Adobe Reader programoje ir tada atliktote veiksmą "Save as".
Visų pirma pasirašius dokumentą reikėtų jį išsaugoti kompiuteryje, t.y. pasirinkti variantą "Save file", kaip parodyta pavyzdyje:

Elektroninis.lt parašą galima įsigyti ir atnaujinti visuose Registrų centro filialuose ir skyriuose. El. parašo gamyba, jei prašymas pateikiamas skyriuje, užtrunka ilgiau nei filiale, tačiau bet kuriuo atveju gamyba ar atnaujinimas truks ne ilgiau 7 darbo dienų. Tikslesnę informaciją dėl gamybos terminų Jums suteiks pačiame Registrų centro filiale arba skyriuje.
El. parašo sertifikatai išduodami tik fiziniams asmenims, tačiau sąskaita už paslaugas gali būti išrašyta įmonės vardu. Tokiu atveju, fizinis asmuo be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, kuriame nurodytas juridinio asmens (įmonės) pavadinimas, kodas bei adresas ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardas, pavardė, asmens kodas.

Elektroninis.lt parašas suteikiamas pilnametystės (18 metų) sulaukusiems Lietuvos Respublikos piliečiams, užsienio valstybių (ne Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių, kurios nėra Europos Sąjungos narės) piliečiams, turintiems leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje (kortelę), ir Europos Sąjungos ir Šengeno erdvei priklausančių valstybių, kurios n

Parašu elektroninis.lt  galite pasirašyti visose Europos Sąjungos šalyse, tačiau galimybė tai padaryti priklauso nuo informacinės sistemos savininko sprendimo.
Atsitikus aprašytam atvejui, rekomenduojame iš naujo suformuoti ir pasirašyti dokumentą. Jei dokumentą skenuojate, rekomenduojame visų pirma skenuotą dokumentą išsaugoti JPG formatu, o tada konvertuoti į PDF formatą. Konvertuoti galite atsisiuntę programą  PrimoPDF arba CutePDF. Jei naudojatės programiniu paketu Microsoft Office 2010,  dokumentą galite tiesiog išsaugoti PDF formatu.

Galima turėti tiek mobilų, tiek stacionarų elektroninį parašą. Sertifikatai nustoja galioti pasibaigus sutarčiai.
Mobiliuoju el. parašu gali naudotis ir išankstinio apmokėjimo TELE2 mobilaus ryšio paslaugos „Pildyk“ vartotojai. Elektroninį parašą galite įsigyti artimiausiameTELE2 salone. Daugiau informacijos rasite svetainėje www.pildyk.lt.
 

Elektroninis.lt moksleiviams yra specialiai 18 metų nesulaukusiems asmenims Registrų centro sukurtas mobiliojo elektroninio parašo atitikmuo, kuriuo jaunuoliai gali patvirtinti savo tapatybę jungdamiesi prie elektroninių paslaugų, tačiau negali pasirašyti elektroninių dokumentų.

Nuo 2017 m. rugpjūčio mėnesio Registrų centro platinamos naujo pavyzdžio USB (Gesiecke & Devrient) laikmenos tinkamai veikia tik su naujausia „SafeSign” programos versija (3.0.124 versija), kurią galite rasti šioje nuorodoje.
Informaciją apie tai, kokių dokumentų reikia norint  įsigyti elektroninį parašą elektroninis.lt, rasite nuorodoje.
Fizinis asmuo, norintis, kad už el. parašo sertifikato išdavimą / atnaujinimą sąskaita būtų išrašoma ir pateikiama juridiniam asmeniui, be kitų reikalingų sertifikatą išduoti dokumentų privalo pateikti laisvos formos raštišką juridinio asmens sutikimą apmokėti minėtas paslaugas, kuriame nurodytas juridinio asmens pavadinimas, kodas bei adresas ir konkretaus fizinio asmens (darbuotojo) vardas, pavardė, asmens kodas.