Hipotekos registras

Kas gali teikti duomenis Hipotekos registrui?

Hipotekos registrui duomenis gali teikti:
 
  • notarai  – dėl sutartinės hipotekos (įkeitimo), priverstinės hipotekos (įkeitimo), vykdomojo įrašo įregistravimo, duomenų pakeitimo ar išregistravimo bei dėl iki 1998 m balandžio 1 d. sudarytų įkeitimo sutarčių duomenų pakeitimo ar išregistravimo;
  • teismai – dėl sutartinės hipotekos (įkeitimo) duomenų pakeitimo ir išregistravimo, priverstinės hipotekos (įkeitimo) įregistravimo, duomenų pakeitimo ar išregistravimo bei kreditoriaus pateikto teismui ieškinio dėl išieškojimo nukreipimo į turtą, įkeistą iki 1998 m. balandžio 1 d.;
  • antstoliai – dėl sutartinės ir priverstinės hipotekos duomenų pakeitimo ar išregistravimo;
  • Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos dėl priverstinės hipotekos (įkeitimo) įregistravimo, duomenų pakeitimo ar išregistravimo;
  • Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pareigūnai dėl priverstinės hipotekos (įkeitimo) įregistravimo, duomenų pakeitimo ar išregistravimo;
  •  kreditoriai –  tik dėl įkeisto turto savininko pasikeitimo ar skolininko, kreditoriaus, įkaito davėjo ar asmens, kuriam perduotas įkeitimo objektas, vardo, pavardės ar pavadinimo, gyvenamosios vietos adreso (buveinės) pasikeitimo. Kreditoriai taip pat gali teikti duomenis ir apie reikalavimo teisės perleidimą, informaciją apie įkeisto turto administratoriaus paskyrimą.
     Duomenys Hipotekos registrui turi būti teikiami tik elektroniniu būdu, naudojantis Hipotekos ir įkeitimo sudarymo ir registravimo elektronine paslauga (HISREP).
Redaguota: 2016-11-21 10:41
Į viršų