Registrų centro klientų savitarna

Registrų centro klientų savitarnos sistemoje buvo pateiktas prašymas, už prašymą buvo sumokėta, bet sąskaitos faktūros nėra ir prašymo būsena „Atmestas“. Kaip susigrąžinti piniginę įmoką?

Norėdami susigrąžinti piniginę įmoką, turite pateikti laisvos formos motyvuotą prašymą grąžinti pinigus. Prašyme būtinai nurodykite pinigų susigrąžinimo priežastį, pateikto prašymo (užsakymo, krepšelio) numerį bei atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamus pinigus, numerį. Prašymą galite pateikti tiesiogiai bet kuriame Registrų centro klientų patarnavimo padalinyje, paštu arba nuskenuotą prašymą galite siųsti el. paštu info@registrucentras.lt. Pažymėtina, kad prašymas turi būti patvirtintas pareiškėjo parašu. 
Redaguota: 2018-01-24 10:04
Į viršų