Juridinių asmenų registras

Koks kvalifikuotas elektroninis parašas tinkamas steigiant juridinį asmenį elektroniniu būdu?

Steigiant juridinį asmenį elektroniniu būdu, dokumentai pateikiami tiesiogiai Registro tvarkytojui per elektroninę Registrų centro klientų savitarnos sistemą, jeigu visi steigėjai ir kiti asmenys, kurie turi pasirašyti teikiamus dokumentus, turi kvalifikuotą elektroninį parašą. 
Šiuo metu galima naudotis:
· valstybės įmonės Registrų centro Sertifikatų centro išduotu kvalifikuotu sertifikatu;
· mobiliojo ryšio operatorių - Bitė, Telia, Teledema ir Tele2 išduotais kvalifikuotais sertifikatais;
· Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos išduota asmens tapatybės kortele, kurioje įrašyti asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuoto parašo sertifikatai.
Registrų centro sertifikatų įsigijimo tvarką bei įkainius rasite interneto tinklalapyje pagal nuorodą
 
 
Redaguota: 2017-02-09 11:14
Į viršų