Registrų centro klientų savitarna

Ar galiu už savitarnos sistemoje užsakomus darbus sumokėti banko pavedimu?

Užsisakę paslaugas per elektroninę Registrų centro klientų savitarną, jas turite apmokėti, ne išėjus iš savitarnos sistemos, o tiesiogiai per savitarną - per pasirinktą e-bankininkystės sistemą, nes kitaip sumokėta įmoka nebus prijungta prie Jūsų užsakymo ir jis bus laikomas neapmokėtu. Siekdami, kad užsakymo būsena taptų Apmokėtas ir pasikeistų į  būseną Vykdomas, jį reikia apmokėti tiesiogiai per savitarnos sistemą.
Jeigu už Registrų centro klientų savitarnoje užsakytas paslaugas sumokėtumėte, atsijungę nuo sistemos, t. y. tiesiogiai per banką ar el. bankininkystę, turėtumėte pakartotinai atlikti mokėjimą, prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos, spustelėję Krepšelis

Norėdami susigrąžinti piniginę įmoką, turėtumėte Registrų centrui (Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius) pateikti laisvos formos motyvuotą prašymą grąžinti nepanaudotą įmoką. Prašyme būtina nurodyti pinigų susigrąžinimo priežastį, pateikto prašymo (užsakymo, krepšelio) numerį bei atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujama gauti grąžinamus pinigus, numerį. Prašymą galima pateikti tiesiogiai, atvykus į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, paštu arba nuskenuotą prašymą galite siųsti elektroniniu paštu: info@registrucentras.lt. Pažymėtina, kad prašymas turi būti patvirtintas pareiškėjo parašu.
 
Redaguota: 2019-10-07 13:48
Į viršų