Juridinių asmenų registras

Kokius dokumentus reikia pateikti, norint atšaukti įgaliojimą pasirašyti ir teikti dokumentus elektroniniu būdu?

Atšaukti įgaliojimą elektroniniu būdu pasirašyti, teikti Juridinių asmenų registrui dokumentus gali dokumentų ir duomenų teikėjas, elektroniniu parašu prisijungęs prie Registrų centro  klientų savitarnos sistemos, pasirinkęs nuorodas: Juridinių asmenų registras, Įgaliojimų sąrašas bei spustelėjęs šalia norimo atšaukti įgaliojimo esančią nuorodą Panaikinti. Savitarnos sistema iš karto sugeneruoja Įgaliojimo atšaukimo dokumentą, kurį dokumentų ir duomenų teikėjas turi pasirašyti elektroniniu parašu, spustelėti nuorodą Panaikinti įgaliojimą ir įgaliojimas bus atšauktas. Ši paslauga yra teikiama neatlygintinai.
Dokumentų ir duomenų teikėjas taip pat gali atšaukti įgaliojimą, pateikęs laisvos formos prašymą bet kuriame Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje.
Redaguota: 2017-06-27 09:37
Į viršų