Juridinių asmenų registras

Kokie dokumenta​​i pateikiami Juridinių asmenų r​e​gistro tvarky​to​jui išregistruoti užsienio juridinio asmens ar kitos organizacijos filialą ar atstovybę?

Nutraukus filialo ar atstovybės veiklą, užsienio juridinio asmens ar kitos organizacijos filialo ar atstovybės dokumentų ir duomenų teikėjas Juridinių asmenų registro tvarkytojui pateikia šiuos dokumentus:
1. prašymą išregistruoti filialą ar atstovybę forma JAR-4;
2. dokumentą, patvirtinantį sprendimą dėl filialo ar atstovybės veiklos nutraukimo;
3. valstybinės priežiūros institucijos leidimą, jeigu tokio leidimo išdavimas numatytas įstatymuose;
4. dokumentų ir archyvų įstatymo nustatytų subjektų, įgaliotų priimti likviduojamų juridinių asmenų dokumentus saugoti, išduotą pažymą, patvirtinančią, kad dokumentai perduoti toliau saugoti arba kad perduotinų toliau saugoti dokumentų nėra, archyvo išduotą pažymą apie dokumentų atidavimą saugoti.
5. dokumentų ir duomenų teikėjo asmens dokumentą. Jeigu dokumentai siunčiami paštu, pridedama šio dokumento kopija.

Filialas ar atstovybė išregistruojami, Registro tvarkytojui gavus nurodytus dokumentus bei Teritorinės valstybinės mokesčių inspekcijos pranešimą forma JAR-PBA apie juridinio asmens atsiskaitymą su biudžetais ir pinigų fondais. Filialo teisinis statusas neregistruojamas, todėl dokumentų ir duomenų teikėjas turėtų kreiptis į Valstybinę mokesčių inspekciją, kuri duomenis apie atsiskaitymą su biudetais ir fondais atsiunčia elektroninio ryšio priemonėmis.

Prašymą išregistruoti užsienio juridinio asmens ar kitos organizacijos filialą ar atstovybę galima pateikti Registrų centro elektroninio pristatymo dėžutės adresu. Šiuo atveju prašymas JAR-4 turi būti pasirašytas kvalifikuotu sertifikatu patvirtintu elektroniniu pasirašančiojo asmens parašu.  

Pažymėtina, kad elektroniniu paštu Juridinių asmenų registrui skirti dokumentai nepriimami.

Už išregistravimą mokamas 8,92 euro atlyginimasAtsiskaitomąsias sąskaitas rasite čia.

 

Redaguota: 2024-05-16 13:19
Į viršų