Kiti klausimai

Kaip susigrąžinti piniginę įmoką, kai užsakyta paslauga dėl tam tikrų priežasčių neįvykdoma, atsisakius paslaugos ar permokėjus už užsakytą paslaugą?

Norėdami susigrąžinti piniginę įmoką, turite pateikti prašymą dėl permokos grąžinimo. Prašyme būtinai nurodykite pateikto prašymo (užsakymo, krepšelio) numerį bei atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamus pinigus, numerį. Prašymą galite pateikti tiesiogiai Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje, pasirašytą atsiųsti paštu arba el. paštu info@registrucentras.lt. El. paštu pateikiamas prašymas turi būti pasirašytas elektroniniu parašu arba pasirašytas ranka ir nuskenuotas. Prašymo formą rasite šioje nuorodoje.
 
Redaguota: 2023-05-02 10:58
Į viršų