Kiti klausimai

Kodėl pakeitus darbo vietą negaliu prisijungti prie Registrų centro duomenų bazės?

Greičiausiai Jūsų pasirašytoje duomenų teikimo sutartyje nurodytas kitas IP adresas, iš kurio vartotojas gali prisijungti prie duomenų bazės. Jei norite sudaryti galimybę vartotojui iš naujo IP adreso prisijungti prie registrų duomenų bazės, užpildykite laisvos formos prašymą dėl vartotojo (-ų) IP adreso (-ų) pakeitimo.
 
Prašyme galite nurodyti naujos darbo vietos fiksuotą išorinį IP adresą arba nurodyti, kad vartotojo IP adresas yra kintamas. Pasitikrinti savo IP adresą galite: www.manoip.lt
 
Pasirašytą dokumentą (el. parašu arba ranka) siųskite elektroniniu paštu versloklientai@registrucentras.lt.



Redaguota: 2023-09-25 07:45
Į viršų