INFO

Ką daryti, jei pasikeitus interneto tiekėjo suteiktam IP adresui nepavyksta prisijungti prie Registrų centro duomenų bazės?

Ką daryti, jei pasikeitus interneto tiekėjo suteiktam IP adresui nepavyksta prisijungti prie Registrų centro duomenų bazės?

Reikia parašyti laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytas Jūsų naujasis IP adresas, sutarties numeris ir įmonės kodas. Pasirašytą prašymą siųskite el. paštu info@registrucentras.lt.
Pasitikrinti savo IP adresą galite: www.manoip.lt



Klausimo numeris: 911
Į viršų
INFORMACINĖ TARNYBA
Tel. (8 5) 268 8262
Darbo laikas: I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45 val.

Šaltinis (žiūrėta 2022-06-29 17:42): https://info.registrucentras.lt/node/911