INFO

Kodėl Registrų centro klientų savitarnos sistemoje nepavyksta sumokėti už paslaugas naudojantis elektronine bankininkyste?

Kodėl Registrų centro klientų savitarnos sistemoje nepavyksta sumokėti už paslaugas naudojantis elektronine bankininkyste?

Mokėdami už paslaugas Registrų centro klientų savitarnos sistemoje per pasirinkto banko el. bankininkystės sistemą, įsitikinkite, ar tikrai pasirinkote sąskaitą, kurioje užtenka lėšų. Mokant el. bankininkystės sistemoje, galima pasirinkti, iš kurios sąskaitos norite mokėti. Jeigu mokate iš sąskaitos, kurioje lėšų nepakanka, paslaugų įsigyti nepavyks, nors el. bankininkystės sistema nerodys klaidos.

 



Klausimo numeris: 919
Į viršų
INFORMACINĖ TARNYBA
Tel. (8 5) 268 8262
Darbo laikas: I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45 val.

Šaltinis (žiūrėta 2025-05-11 13:46): https://info.registrucentras.lt/node/919