INFO

Kokių dokumentų reikia, norint atnaujinti elektroninio parašo sertifikatus?

Kokių dokumentų reikia, norint atnaujinti elektroninio parašo sertifikatus?

USB elektroninio parašo sertifikatai šiuo metu išduodami pagal šiuos dokumentus:

1. Lietuvos Respublikos pasas;
2. Asmens tapatybės kortelė;
3. Leidimas (laikinai/nuolat) gyventi Lietuvos Respublikoje, https://adic.lrv.lt/lt/asmens-dokumentai/leidimai-gyventi-lietuvos-respublikoje/leidimai-gyventi-lietuvos-respublikoje-nuo-2020-m/;
4. Teisės (laikinai/nuolat) gyventi Lietuvos Respublikoje pažymėjimas, https://adic.lrv.lt/lt/asmens-dokumentai/teises-gyventi-lietuvos-respublikoje-pazymejimas/teises-gyventi-lietuvos-respublikoje-pazymejimas-nuo-2020-m/;
5. Skaitmeninis leidimas laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, https://adic.lrv.lt/lt/asmens-dokumentai/leidimai-gyventi-lietuvos-respublikoje/skaitmeninis-leidimas-laikinai-gyventi-lietuvos-respublikoje-2023-m/.
 



Klausimo numeris: 1127
Į viršų
INFORMACINĖ TARNYBA
Tel. (8 5) 268 8262
Darbo laikas: I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45 val.

Šaltinis (žiūrėta 2025-06-08 17:47): https://info.registrucentras.lt/content/1127