Registrų centro klientų savitarna
Kodėl už Registrų centro klientų savitarnoje įgytas paslaugas gauta sąskaita, jeigu apmokėjimas jau buvo atliktas praėjusį mėnesį. Ar reikėtų šią sąskaitą apmokėti pakartotinai?
Sąskaitos, už elektroninėje Registrų centro klientų savitarnoje įgytas paslaugas, yra įkeliamos į svetainę kito mėnesio po užsakymo įvykdymo datos pradžioje.
Įkėlus sąskaitas, klientams el. paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas su nuoroda į Registrų centro klientų savitarnos sistemą.
Įkėlus sąskaitas, klientams el. paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas su nuoroda į Registrų centro klientų savitarnos sistemą.
Atkreipiame dėmesį, kad šis pranešimas nėra raginimas pakartotinai susimokėti už įvykdytą paslaugą, tai - sąskaita faktūra. Atskirais atvejais, kai sąskaita faktūra išsiunčiama neapmokėtam ar nepilnai apmokėtam darbui, sąskaitą reikia apmokėti.
Sąskaitas faktūras galima rasti prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, spustelėjus viršuje esančią nuorodą Mano pirkimai bei kairėje pusėje atsidarius nuorodą Sąskaitos.
Sąskaitas faktūras galima rasti prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, spustelėjus viršuje esančią nuorodą Mano pirkimai bei kairėje pusėje atsidarius nuorodą Sąskaitos.
Redaguota: 2023-07-07 08:18