Registrų centro klientų savitarna
Kodėl už Registrų centro klientų savitarnoje įgytas paslaugas gauta sąskaita, jeigu apmokėjimas jau buvo atliktas praėjusį mėnesį. Ar reikėtų šią sąskaitą apmokėti pakartotinai?
Sąskaitos, už elektroninėje Registrų centro klientų savitarnoje įgytas paslaugas, yra įkeliamos į svetainę kito mėnesio po užsakymo įvykdymo datos pradžioje.
Įkėlus sąskaitas, klientams el. paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas: Sveiki, pranešame Jums, kad Registrų centras už suteiktas paslaugas suformavo PVM sąskaitą faktūrą Nr. RC XXXXXXX, kurią rasite prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos.
Įkėlus sąskaitas, klientams el. paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas: Sveiki, pranešame Jums, kad Registrų centras už suteiktas paslaugas suformavo PVM sąskaitą faktūrą Nr. RC XXXXXXX, kurią rasite prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos.
Maloniai prašome atkreipti dėmesį, kad šis pranešimas nėra raginimas pakartotinai susimokėti už įvykdytą paslaugą, tai - sąskaita faktūra.
Sąskaitas galima rasti prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, spustelėjus viršuje esančią nuorodą Mano pirkimai bei kairėje pusėje atsidarius nuorodą Sąskaitos.
Sąskaitas galima rasti prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, spustelėjus viršuje esančią nuorodą Mano pirkimai bei kairėje pusėje atsidarius nuorodą Sąskaitos.
Redaguota: 2017-12-04 09:32