Kiti klausimai

Užsisakius paslaugas tiesiogiai Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje, sąskaitos - faktūros rengiamos kiekvieno mėnesio pabaigoje, todėl paslaugą užsakęs asmuo sąskaitą gauna el. paštu kito mėnesio pradžioje. 
PVM sąskaitos faktūros už per Registrų centro klientų savitarną įgytas paslaugas yra formuojamos automatiškai kiekvieno ateinančio mėnesio pradžioje.
Norėdami susigrąžinti piniginę įmoką, turite pateikti prašymą dėl permokos grąžinimo. Prašyme būtinai nurodykite pateikto prašymo (užsakymo, krepšelio) numerį bei atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamus pinigus, numerį. Prašymą galite pateikti tiesiogiai Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje, pasirašytą atsiųsti paštu arba el. paštu info@registrucentras.lt. El. paštu pateikiamas prašymas turi būti pasirašytas elektroniniu parašu arba pasirašytas ranka ir nuskenuotas.
Valstybės įmonei Registrų centrui pateiktų užsienio valstybėse išduotų dokumentų (toliau – dokumentai) legalizavimo ar patvirtinimo pažyma (Apostille) reikia tam, kad vienoje valstybėje išduoti oficialūs dokumentai galiotų kitoje valstybėje.

Registrų centro bei jos padalinių darbo laiką, faksą, adresus ir kitą kontaktinę informaciją galite rasti čia.
 
Pagrindinius įmonės rekvizitus rasite čia.

„Sistema–sistema“ būdas reiškia, kad duomenys teikiami automatizuotam apdorojimui skirtais XML ir JSON formatais (angl. „machine readable“).
Šis būdas taikomas tada, kai duomenis klientas pageidauja gauti nuolat, su Registrų centru pasirašo duomenų teikimo sutartį bei pasiruošia programinę įrangą, kuri bus naudojama duomenų gavimui.