Gyventojų registras
Kaip susigrąžinti valstybinės rinkliavos mokestį už civilinės metrikacijos teikiamą paslaugą, jei paaiškėjo, kad paslauga nebus suteikta?
Jei sumokėjus valstybinės rinkliavos mokestį už civilinės metrikacijos teikiamą paslaugą paaiškėjo, kad paslauga Jums negali būti suteikta, mokestį galite susigrąžinti. Tokiu atveju:
1. Kreipkitės į Civilinės metrikacijos skyrių (toliau - CMS), kuriame užsisakėte paslaugą. CMS darbuotojas patvirtins (atsakys į Jūsų el. laišką arba pažymės ant mokėjimo dokumento), kad rinkliava nebuvo panaudota.
2. Pateikite prašymą „Grąžinti (įskaityti) permoką (skirtumą) ar nepagrįstai išieškotas sumas“ (forma FR0781) VMI dėl nepanaudotos rinkliavos grąžinimo ir prie jo pridėkite CMS darbuotojo gautą patvirtinimą, kad rinkliava nebuvo panaudota.
Prašymą rinkliavos grąžinimui galite užpildyti ir pateikti:
Prašymą rinkliavos grąžinimui galite užpildyti ir pateikti:
- el. būdu per Mano VMI sistemą, pasirinkę Paslaugos −> Užsakyti paslaugą −> Mokesčių apskaita ir mokėjimai −> Mokesčio permokos (skirtumo) grąžinimas / įskaitymas. Informaciją, kaip užpildyti ir pateikti prašymą, rasite VMI interneto svetainėje.
- VMI klientų aptarnavimo skyriuje prašymą tiesiogiai įteikti VMI valstybės tarnautojui ar darbuotojui;
- siunčiant paštu ar per kurjerį į bet kurį VMI klientų aptarnavimo skyrių.
Redaguota: 2021-03-29 16:32