Verslo klientai

Kodėl pakeitęs (-usi) darbo vietą ar interneto tiekėją negaliu prisijungti prie Registrų centro duomenų bazės?

Pasirašytoje duomenų teikimo sutartyje įprastai yra nurodomas konkretus IP adresas, iš kurio vartotojas gali prisijungti prie duomenų bazės. Jei pageidaujama sudaryti galimybę vartotojui jungtis iš naujo IP arba kintamo IP adreso, tuomet reikėtų parašyti laisvos formos prašymą dėl vartotojo (-ų) IP adreso (-ų) pakeitimo. Prašyme galite nurodyti naujos darbo vietos fiksuotą išorinį IP adresą arba nurodyti, kad vartotojo IP adresas yra kintamas. Kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytą prašymą reikėtų atsiųsti el. paštu versloklientai@registrucentras.lt.      
Redaguota: 2023-10-18 09:18
Žymos:
Į viršų