Gyventojų registras

Kur galiu pateikti prašymą dėl Gyventojų registro duomenų tikslinimo?

Norint patikslinti asmens duomenis Gyventojų registre, reikia pateikti:
 
- Prašymą dėl duomenų tikslinimo (prašymas turi būti parašytas valstybine kalba, pasirašytas ir jame nurodytas vardas, pavardė, gyvenamoji vieta ir duomenys ryšiui palaikyti);
- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę);
- Priklausomai nuo tikslinamų duomenų reikia pateikti teisingus duomenis įrodančius dokumentus.

 
Prašymas gali būti pateikiamas:
 
- tiesiogiai, pareiškėjui ar jo atstovui atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį;
- paštu arba per kurjerį, adresu: VĮ Registrų centro Gyventojų, Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registrų skyriui, Lvivo g. 25-101, 09320 Vilnius;
- el. paštu info@registrucentras.lt. Visi dokumentai tokiu atveju turi būti pasirašomi elektroniniu parašu. Taip pat prašymą patikslinti gyventojų registre įregistruotus duomenis galite pateikti prisijungus Registrų centro klientų savitarnoje, pasirinkus viršuje Gyventojų registro skiltį, kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkus „Gyventojų registro paslaugos“ ir paspaudus meniu punktą „Prašymo dėl gyventojų registro duomenų pakeitimo, ištaisymo pateikimas“.

Redaguota: 2023-07-05 10:31
Žymos:
Į viršų