Registrų centro klientų savitarna
Ar juridinio asmens įgaliotas asmuo gali atsiskaityti už Registrų centro klientų savitarnos paslaugas, pasinaudojęs įmokėtu avansu?
Juridinio asmens įgaliotas asmuo gali atsiskaityti už Registrų centro klientų savitarnos paslaugas, pasinaudodamas įneštu avansu, jeigu jam yra suteiktas įgaliojimas naudoti savitarnos avansą.
Norėdamas suteikti galimybę įgaliotam asmeniui naudotis Registrų centro klientų savitarnoje įmokėtu avansu, juridinio asmens atstovas (vadovas, vienintelis mažosios bendrijos narys, bankroto administratorius ir likvidatorius), kvalifikuotu elektroniniu parašu turi prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos ir pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras. Tuomet kairėje pusėje esančiame meniu reikės pasirinkti Įgaliojimai, Naujas įgaliojimas.
Atsivėrus įgaliojimo pildymo langui, reikia įrašyti įgaliotinio duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą ir kt.), nurodyti įgaliojimo terminą ir pasirinkti įgaliojimo paskirtį - Savitarnos įgaliojimai bei varnele pažymėti Teisė naudoti Savitarnos avansą. Spustelėjus Tęsti sistema sugeneruos elektroninį įgaliojimą. Paspaudus šalia elektroninio įgaliojimo esančią nuorodą Rodyti, reikės pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu.
Pasirašius suformuotą dokumentą, reikia spausti Tęsti ir atsidarius kitam langui spustelėti nuorodą Suteikti įgaliojimą. Pamiršus spustelti nuorodą Suteikti įgaliojimą, įgaliojimas yra nesuteikiamas, duomenys sistemoje nesaugomi ir juos reikia teikti iš naujo.
Suteikus įgaliojimą naudoti įmokėtą avansą, įgaliotas asmuo galės Registrų centro klientų savitarnoje atlikti mokėjimusi, panaudojant avansą, taip pat galės matyti savo atliktus mokėjimus, panaudojant avansą.
Bendra juridininio asmens avanso apskaita bus matoma ir įmonės atstovui.
Atkreipiame dėmesį, kad už juridinio asmens įregistravimą bei duomenų keitimą elektroniniu būdu atsiskaityti naudojantis savitarnos paslauga Avansas šiuo metu negalima.
Informaciją, už kokias paslaugas negalima atsiskaityti savitarnoje įmokėtu avansu, rasite nuorodoje.
Norėdamas suteikti galimybę įgaliotam asmeniui naudotis Registrų centro klientų savitarnoje įmokėtu avansu, juridinio asmens atstovas (vadovas, vienintelis mažosios bendrijos narys, bankroto administratorius ir likvidatorius), kvalifikuotu elektroniniu parašu turi prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos ir pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras. Tuomet kairėje pusėje esančiame meniu reikės pasirinkti Įgaliojimai, Naujas įgaliojimas.
Atsivėrus įgaliojimo pildymo langui, reikia įrašyti įgaliotinio duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą ir kt.), nurodyti įgaliojimo terminą ir pasirinkti įgaliojimo paskirtį - Savitarnos įgaliojimai bei varnele pažymėti Teisė naudoti Savitarnos avansą. Spustelėjus Tęsti sistema sugeneruos elektroninį įgaliojimą. Paspaudus šalia elektroninio įgaliojimo esančią nuorodą Rodyti, reikės pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu.
Pasirašius suformuotą dokumentą, reikia spausti Tęsti ir atsidarius kitam langui spustelėti nuorodą Suteikti įgaliojimą. Pamiršus spustelti nuorodą Suteikti įgaliojimą, įgaliojimas yra nesuteikiamas, duomenys sistemoje nesaugomi ir juos reikia teikti iš naujo.
Suteikus įgaliojimą naudoti įmokėtą avansą, įgaliotas asmuo galės Registrų centro klientų savitarnoje atlikti mokėjimusi, panaudojant avansą, taip pat galės matyti savo atliktus mokėjimus, panaudojant avansą.
Bendra juridininio asmens avanso apskaita bus matoma ir įmonės atstovui.
Atkreipiame dėmesį, kad už juridinio asmens įregistravimą bei duomenų keitimą elektroniniu būdu atsiskaityti naudojantis savitarnos paslauga Avansas šiuo metu negalima.
Informaciją, už kokias paslaugas negalima atsiskaityti savitarnoje įmokėtu avansu, rasite nuorodoje.
Redaguota: 2018-11-13 11:05
Žymos:
Į viršų