Juridinių asmenų registras

Kokiais atvejais galima pateikti dokumentus Juridinių asmenų registro tvarkytojui per E. pristatymą? Kaip galima pateikti dokumentus per E. pristatymą?

Tais atvejais, kai nesudaryta galimybė pateikti dokumentus tiesiogiai elektroniniu būdu per Registrų centro savitarnos sistemą (pvz.: pasikeitus juridinio asmens vadovui, dokumentus teikia naujasis vadovas, kuris neturi galimybės pateikti dokumentų per savitarnos sistemą, nes sistema jo neatpažįsta; teikiant prašymą įregistruoti biudžetinės įstaigos nuostatus), dokumentus pateikti galima Registrų centro elektroninio pristatymo dėžutės adresu (per E. pristatymą), jei kiekvienas dokumentas pasirašytas atitinkamų asmenų (prašymas – vadovo, sprendimas – dalyvio, protokolas – susirinkimo pirmininko ir sekretoriaus ir t.t.) kvalifikuotais elektroniniais parašais. Elektroniniu paštu teikiami dokumentai nepriimami, neregistruojami ir nenagrinėjami.
 
Prisijungti (kaip prisijungti prie E. pristatymo sistemos, galite peržiūrėti čia) prie E. pristatymo sistemos galima naudojantis:
  • Elektronine bankininkyste.
  • Asmens tapatybės kortele. Prisijungti prie E. pristatymo sistemos galima su naujo pavyzdžio asmens tapatybės kortele, kuri išduota ne anksčiau kaip 2009 metų sausio mėnesį.
  • Valstybės tarnautojo pažymėjimu. Prisijungti prie E. pristatymo sistemos galima turint valstybės tarnautojo pažymėjimą su kontaktine ir nekontaktine elektroninėmis laikmenomis, kur kontaktinėje elektroninėje laikmenoje įrašyti asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuoto parašo, skirto pasirašyti elektroninius dokumentus, sertifikatai.
  • Valstybės įmonės Registrų centro Sertifikatų centro išduotu elektroniniu parašu. Registrų centro Sertifikatų centro (toliau – RCSC) išduotas elektroninis parašas saugomas USB kriptografinėje laikmenoje arba lustinėje kortelėje.
  • Sertifikatais telekomunikacijų paslaugų teikėjų SIM kortelėse. Tai speciali SIM kortelė, kurią galima įsigyti iš mobiliojo ryšio operatoriaus. 
SVARBU! Kiekvienas dokumentas (ar dokumentas su priedais, pvz.: JAR-1 su formomis, protokolas su priedais), teikiamas per E-pristatymą, atskirai turi būti pasirašytas tinkamo asmens elektroniniu parašu, t. y. negali būti pasirašomas ir teikiamas bendras visų dokumentų ADOC failas.
 
Kaip galima pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui dokumentus per E. pristatymą?

Prisijungus prie E. pristatymo sistemos, pasirinkite skiltį Nauja e. siunta. Paspauskite mygtuką Rengti siuntą, pasirinkite Įprasta siunta ir užpildykite reikiamus laukus. Atkreipiame dėmesį, kad žvaigždute pažymėtus laukus privaloma užpildyti. Įkelkite elektroniniais parašais pasirašytus dokumentus.
Paspaudę mygtuką Tęsti, pasirinkite Gavėjo paieška ir pridėkite gavėją. Dar kartą paspaudę mygtuką Tęsti, galėsite siuntą išsiųsti.
Atkreipiame dėmesį, kad elektroninių siuntų siuntimas yra atlygintinas, išskyrus atvejus, kai fizinis asmuo siunčia e. siuntas viešojo administravimo subjektui – tokių elektroninių siuntų siuntimas yra nemokamas.

Redaguota: 2023-05-03 08:19
Į viršų