Juridinių asmenų registras

Kokius dokumentus reikia pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui, kai zonos valdymo bendrovė išduoda įmonei leidimą veiklai Laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ)?

LEZ įmonių steigimo tvarką ir registravimą reglamentuoja Laisvųjų ekonominių zonų pagrindų įstatymas.  Įmonė zonos įmonės statusą įgyja po to, kai zonos valdymo bendrovė išduoda leidimą veiklai zonoje ir Juridinių asmenų registro tvarkytojas Juridinių asmenų registro nuostatų  nustatyta tvarka įregistruoja duomenis ir dokumentus (įskaitant ir įmonės įstatus, zonos valdymo bendrovės išduotą leidimą vykdyti veiklą zonoje), susijusius su zonos įmonės statuso įgijimu.
 

Jeigu įmonės įstatuose numatyta veikla laisvojoje ekonominėje zonoje, duomenų ir dokumentų teikėjas Juridinių asmenų registro tvarkytojui asmeniškai, paštu arba per E-pristatymo sistemą turi pateikti:

1. vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašytą laisvos formos prašymą įregistruoti laisvosios ekonominės zonos (LEZ) įmonės statuso įgijimo datą;
2. zonos valdymo bendrovės išduotą leidimą vykdyti veiklą laisvojoje ekonominėje zonoje;
3. dokumentus teikiančio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei dokumentus teikia ne vadovas, o įgaliotas asmuo, kartu su dokumentais Registro tvarkytojui turi būti pateikiami atstovo įgaliojimus patvirtinantys dokumentai, jeigu įgaliojimas neįregistruotas sistemoje.

Jeigu įmonės įstatuose nenumatyta veikla laisvojoje ekonominėje zonoje, teikiamas prašymas įregistruoti pakeistus įstatus forma JAR-1 su notaro tvirtinamuoju įrašu. Kartu teikiami aukščiau išvardyti dokumentai ir visas naujas įstatų tekstas.


 
 


Redaguota: 2023-07-04 14:58
Į viršų