Gyventojų registras

Kaip pateikti prašymą dėl duomenų Gyventojų registre tikslinimo?

Norint patikslinti asmens duomenis Gyventojų registre, reikia pateikti:

 - Prašymą dėl duomenų tikslinimo (prašymas turi būti parašytas valstybine kalba, pasirašytas ir jame nurodytas vardas, pavardė, gyvenamoji vieta ir duomenys ryšiui palaikyti); Prašymo formą rasite čia.

- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę);

- Priklausomai nuo tikslinamų duomenų reikia pateikti teisingus duomenis įrodančius dokumentus.

 Prašymas gali būti pateikiamas:

 - tiesiogiai, pareiškėjui ar jo atstovui atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį;

 - paštu, adresu: Valstybės įmonei Registrų centrui, Studentų g. 39, 08106 Vilnius;

 - el. paštu info@registrucentras.lt. Visi dokumentai tokiu atveju turi būti pasirašyti elektroniniu parašu.

Elektroniniu būdu prašymą patikslinti Gyventojų registre įregistruotus duomenis galite pateikti prisijungę prie Registrų centro savitarnos sistemos, pasirinkę horizontaliajame meniu  Gyventojų registras, kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkę "Gyventojų registro paslaugos" ir paspaudę meniu punktą "Prašymo dėl gyventojų registro duomenų pakeitimo, ištaisymo pateikimas".


Redaguota: 2025-02-21 11:11
Į viršų