Įgaliojimų registras

Kaip gauti Įgaliojimų registro duomenis?

Norėdami gauti  Įgaliojimų registro išrašą, Registrų centrui turite pateikti prašymą suteikti registro duomenis. 


Prašymą galite pateikti šiais būdais:
  1. elektroniniu būdu.
Prašymas užpildomas Registrų duomenų platinimo programoje, nustatyto dydžio atlyginimas už registro duomenis  sumokamas naudojantis elektroninės bankininkystės sistema. Registro išrašą galima atsiimti elektroniniu būdu arba asmeniškai Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje;

Užpildytą prašymo formą (prašymo formą rasite čia) galima atsiųsti el. p. info@registrucentras.lt. Elektroniniu paštu teikiami prašymai ir pridedami dokumentai turi būti pasirašyti elektroniniu parašu.

  1. Bet kuriame Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje.
Prašymo forma užpildoma ir nustatyto dydžio atlyginimas už registro duomenis sumokamas vietoje (jeigu registro išrašas siunčiamas prašymą pateikusio asmens nurodytu pašto adresu, registro išrašo siuntimo išlaidas apmoka prašymą pateikęs asmuo). Būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
 
  1. Atsiųsti paštu Registrų centrui.
Prašymo formą rasite čia.
Prie  prašymo turi būti pridėtas dokumentas, patvirtinantis, kad sumokėtas nustatyto dydžio atlyginimas už registro duomenis  (jeigu registro išrašas siunčiamas prašymą pateikusio asmens nurodytu pašto adresu, registro išrašo siuntimo išlaidas apmoka prašymą pateikęs asmuo).
 
Asmens prašymas laikomas pateiktu, kai yra sumokėtas atlyginimas už registro duomenis ir pateiktas tai patvirtinantis dokumentas.


Redaguota: 2020-10-26 15:26
Į viršų