Registrų centro klientų savitarna
Kaip galima susigrąžinti Registrų centro klientų savitarnoje įmokėtą ir nepanaudotą avansą?
Prašymą susigrąžinti avansą galima pateikti tiesiogiai per Registrų centro klientų savitarnos sistemą, spustelėjus lango viršutinėje meniu juostoje esančią nuorodą Avansas bei kairiajame meniu spustelėjus veiksmo nuorodą Prašymas grąžinti avansą ar jo likutį arba motyvuotą laisvos formos rašytinį prašymą grąžinti nepanaudotą įmoką galite pateikti atvykę į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, paštu arba nuskenuotą prašymą siųsti elektroninio pašto adresu: info@registrucentras.lt. Prašyme reikia nurodyti pateikto krepšelio numerį ir atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamus pinigus, numerį. Prašymas turi būti patvirtintas pareiškėjo parašu.
Atkreipiame dėmesį, kad prašymą grąžinti įmonės savitarnos avansą per savitarnos sistemą gali pateikti tik įmonės vadovas.
Atkreipiame dėmesį, kad prašymą grąžinti įmonės savitarnos avansą per savitarnos sistemą gali pateikti tik įmonės vadovas.
Redaguota: 2018-01-24 09:05
Žymos: avansą, avansas, grąžinti, nepanaudotą, nepanaudotą avansą, prašymą, prašymas, susigrąžinti, vadovas