Juridinių asmenų registras
Kokius dokumentus reikia pateikti Juridinių asmenų registrui išregistruoti juridinio asmens filialą ar atstovybę?
Nutraukus filialo ar atstovybės veiklą, juridinio asmens dokumentų ir duomenų teikėjas Registro tvarkytojui pateikia šiuos dokumentus:
1. prašymą išregistruoti filialą ar atstovybę forma JAR-4;
2. dokumentą, patvirtinantį sprendimą dėl filialo ar atstovybės veiklos nutraukimo;
3. valstybinės priežiūros institucijos leidimą, jeigu tokio leidimo išdavimas numatytas įstatymuose;
4. dokumentų ir duomenų teikėjo asmens dokumentą. Jeigu dokumentai siunčiami paštu, pridedama asmens dokumento kopija.
Prašymą išregistruoti juridinį asmenį, taip pat jo filialą bei atstovybę galima pateikti ir elektroniniu būdu per Registrų centro klientų savitarnos sistemą. Dokumentų ir duomenų teikėjas, kvalifikuotu elektroniniu parašu turi prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, horizontaliame meniu pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras bei kairėje esančiame vertikaliame meniu paspausti nuorodas: Juridinio asmens, filialo ir duomenų registravimas; Juridinio asmens, filialo, atstovybės išregistravimas.
Prašymą išregistruoti juridinį asmenį galima pateikti Registrų centro elektroninio pristatymo dėžutės adresu, jeigu nesudaryta galimybė pateikti prašymą per Registrų centro savitarnos sistemą. Šiuo atveju prašymas JAR-4 turi būti pasirašytas kvalifikuotu sertifikatu patvirtintu elektroniniu pasirašančiojo asmens parašu.
Pažymėtina, kad elektroniniu paštu Juridinių asmenų registrui skirti dokumentai nepriimami.
Už išregistravimą mokamas 8,92 euro atlyginimas. Atsiskaitomąsias sąskaitas rasite čia.