Juridinių asmenų registras

Kokių veiksmų reikia imtis, gavus pranešimą, kad yra nutrauktas elektroninio sertifikuoto Juridinių asmenų registro išrašo (ESI) galiojimas?

Juridinių asmenų registro elektroninis sertifikuotas išrašas (ESI) galioja iki duomenų, informacijos ar dokumentų pakeitimų įregistravimo Juridinių asmenų registre (pvz.: institucijoms pranešus apie išduotą licenciją, sustabdytą ar panaikintą jos galiojimą, įregistravus naujo vadovo duomenis, pakeitus kitus registruojamus duomenis ir informaciją, įregistravus naujus ar pakeistus dokumentus).
 
Juridinis asmuo, filialas ar atstovybė, norintis gauti naują ESI (prieigos raktą) turi pateikti nustatytos formos prašymą išduoti elektroninį sertifikuotą registro išrašą. Prašymą galima pateikti asmeniškai ir paštu bet kuriam Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje arba elektroniniu būdu per Registrų centro klientų savitarnos sistemą.
Norint užsisakyti paslaugą elektroniniu būdu, juridinio asmens vadovas ar jo įgaliotas asmuo turi prisijungti prie klientų savitarnos sistemos, pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras ir kairėje pusėje esančiame meniu spustelti nuorodą Prašymas išduoti elektroninį sertifikuotą išrašą. Paslaugą reikia įsidėti į krepšelį ir atlikti apmokėjimą tiesiogiai iš savitarnos sistemos per pasirinktą e-bankininkystės sistemą, nes kitaip sumokėta įmoka nebus prijungta prie  užsakymo ir jis bus laikomas neapmokėtu. Už ESI išdavimą turi būti mokamas atlyginimas - 6,37 Eur.

Jeigu juridinis asmuo, filialas ar atstovybė naudojasi ESI (prieigos raktu), rekomenduojame jį užsisakyti teikiant prašymą dėl duomenų ir (arba) dokumentų pakeitimų registravimo. Tokiu atveju, ESI bus suformuotas įregistravus pakeistus duomenis ir (arba) dokumentus.

  

 
 
Redaguota: 2020-02-05 09:36
Į viršų