Juridinių asmenų registras

Kokius dokumentus ir formas reikia pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui, kai atšaukiamas bankrutuojančios įmonės teisinis statusas?

Priėmus sprendimą nutraukti įmonės bankroto procedūras, turi būti sušauktas visuotinis dalyvių susirinkimas ir išrinkti steigimo dokumentuose numatyti valdymo organai. Juridinių asmenų registro tvarkytojui vadovas pateikia:
- Prašymą įregistruoti pakeistus duomenis forma JAR-1;
Formas JAR-TST1, JAR-VO-V, JAR-T, KD-1. Jeigu įmonėje sudaromas kolegialus valdymo organas, papildomai teikiamos formos JAR-BV1 (kolegialaus valdymo organo pirmininkui) ir JAR-BV2 (kiekvienam kolegialaus valdymo organo nariui);
- Dokumentą, patvirtinantį, kad bankroto procedūros nutraukiamos - neteisminės bankroto procedūros atveju. Teisminio proceso atveju nutartį teismas atsiunčia elektroninėmis ryšio priemonėmis;
- Dokumentus, patvirtinančius valdymo organų išrinkimą;
- Dokumentus teikiančio asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jeigu dokumentus teikia ne vadovas, o įgaliotas asmuo, pateikiami įgaliojimus patvirtinantys dokumentai, jeigu įgaliojimas neįregistruotas sistemoje.

Vykdant teismines bankroto procedūras, gavus teismo nutartį, Juridinių asmenų registro tvarkytojas išregistruoja teisinį statusą ir duomenis apie nemokumo administratorių, tačiau prašymą dėl valdymo organų narių duomenų įregistravimo turi pateikti juridinio asmens vadovas ar jo įgaliotas asmuo.

Dokumentus galima pateikti ir per E. pristatymo dėžutę. Šiuo atveju kiekvienas dokumentas turi būti pasirašytas elektroniniu parašu.
Redaguota: 2023-05-03 08:55
Į viršų