Registrų centro klientų savitarna
Nusipirkau „Įvykių su registru“ sąrašą. Prašau paaiškinti, kokie veiksmai buvo atlikti su mano registru ir kodėl?
Norėdami gauti informaciją, kokie veiksmai atlikti, keičiant Registro duomenis (teisinė registracija, registro būklės keitimas, duomenų tikslinimas ir pan.), turite pateikti laisvos formos motyvuotą prašymą Registrų centrui.
Parengtą prašymą galima pateikti šiais būdais:
- siunčiant elektroniniu paštu info@registrucentras.lt. Elektroniniu paštu teikiamą prašymą asmuo turi pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, patvirtintu kvalifikuotu sertifikatu;
- siunčiant paštu (prie prašymo turite pridėti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją);
- pateikiant Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose asmeniškai (išankstinę vizito registraciją atlikti galite čia).
Parengtą prašymą galima pateikti šiais būdais:
- siunčiant elektroniniu paštu info@registrucentras.lt. Elektroniniu paštu teikiamą prašymą asmuo turi pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, patvirtintu kvalifikuotu sertifikatu;
- siunčiant paštu (prie prašymo turite pridėti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją);
- pateikiant Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose asmeniškai (išankstinę vizito registraciją atlikti galite čia).
Redaguota: 2023-07-13 12:23
Žymos: atliekami, atlikti, buvo, įvykiai su registru, sąrašas, sąrašus, savitarna, savitarnos sistemą, veiksmai, veiksmų