Registrų centro klientų savitarna

Ar galiu už savitarnos sistemoje užsakomus darbus sumokėti banko pavedimu? Kaip susigrąžinti piniginę įmoką, kai prašymas buvo atmestas?

Užsisakę paslaugas per elektroninę Registrų centro klientų savitarną, apmokėjimas turi būti atliktas tik tiesiogiai iš savitarnos sistemos - per pasirinkto banko elektroninę bankininkystę. Apmokėjus kitu būdu (pvz., atsijungus nuo sistemos ir atlikus apmokėjimą tiesioginiu pavedimu) - sistema nepakeis užsakymo būsenos į Apmokėtas, ir užsakymas nebus vykdomas. Siekdami, kad užsakymo būsena taptų Apmokėtas ir pasikeistų į  būseną Vykdomas, jį reikia apmokėti tiesiogiai per savitarnos sistemą.

Sumokėti už Registrų centro elektronines paslaugas yra galimybė tik įsidėjus jas į Krepšelį. Pabaigus dokumentų užsakymo arba prašymo teikimo procedūrą, reikia spustelti lango viršuje esančią nuorodą Krepšelis ir pasirinkti mokėtoją bei banką, iš kurio sąskaitos bus atliekamas apmokėjimas.

Atlikus pavedimą netinkamu būdu arba Registro tvarkytojui atmetus pateiktą prašymą, pinigus galima susigrąžinti arba panaudoti kitam užsakymui, kuris teikiamas popieriniu būdu (tokiu atveju, teikiant prašymą  nurodomas numeris krepšelio, kurio užskaitą reikėtų padaryti).

Norėdami susigrąžinti piniginę įmoką, turėtumėte Registrų centrui (Lvivo g. 25-101, 09320 Vilnius) pateikti prašymą grąžinti nepanaudotą įmoką (prašymo formą rasite čia). Prašyme būtina nurodyti pinigų susigrąžinimo priežastį, pateikto prašymo (užsakymo, krepšelio) numerį bei nurodyti banką ir atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią pageidaujama gauti grąžinamus pinigus, numerį. Pasirašytą prašymą galima pateikti tiesiogiai (registruotis vizitui galite čia), atvykus į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, paštu arba nuskenuotą prašymą galite siųsti elektroniniu paštu: info@registrucentras.lt.  
Redaguota: 2023-07-07 08:12
Į viršų