Kiti klausimai

Negavome sąskaitos-faktūros už Registrų centro atliktas paslaugas? Kaip jas gauti ir ar būtina vykti į Registrų centrą?

Užsisakius paslaugas tiesiogiai Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje, sąskaitos - faktūros rengiamos kiekvieno mėnesio pabaigoje, todėl paslaugą užsakęs asmuo sąskaitą gauna el. paštu kito mėnesio pradžioje. 
PVM sąskaitos faktūros už per Registrų centro klientų savitarną įgytas paslaugas yra formuojamos automatiškai kiekvieno ateinančio mėnesio pradžioje.
Sąskaitas rasite, prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos (prisijungdami turite pasirinkti fizinio asmens rolę), spustelėjus viršuje esančią nuorodą "Mano pirkimai" bei kairėje pusėje pasirinkus nuorodą "Sąskaitos".

 
Redaguota: 2019-09-06 09:11
Į viršų