Elektroninis.lt parašas, dokumentų pasirašymas

Informaciją apie tai, kokių dokumentų reikia norint  įsigyti elektroninį parašą elektroninis.lt, rasite nuorodoje.
 
Siekdami užtikrinti sklandų el. parašo sertifikato atnaujinimo procesą, maloniai prašome Jūsų neatidėlioti vizito pas mus ir atvykti atsinaujinti savo turimo sertifikato kaip galima anksčiau, nelaukiant paskutinės termino dienos.
Pagamintus ir įrašytus el. parašo sertifikatus būtina atsiimti per 90 kalendorinių dienų. Neatsiėmus pagamintų ir įrašytų el. parašo sertifikatų per 90 kalendorinių dienų, sertifikatų galiojimas nutraukiamas, o pinigai už sertifikatus ir el. parašo laikmeną negrąžinami. Terminas skaičiuojamas nuo sertifikatų įrašymo į el. parašo laikmeną dienos.

 

Pirmiausia turėtumėte sustabdyti turimos laikmenos sertifikatų galiojimą. Daugiau informacijos rasite čia. O informaciją apie naujo el. parašo įsigijimą rasite čia.

Tai padaryti galima atvykus į artimiausią Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį. Atvykus su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

El. parašą gali atsiimti tik el. parašo sertifikatų savininkas, pateikus asmens tapatybės dokumentą.