Elektroninis.lt parašas, dokumentų pasirašymas

Informaciją apie tai, kokių dokumentų reikia norint  įsigyti elektroninį parašą elektroninis.lt, rasite nuorodoje.
 
Siekdami užtikrinti sklandų el. parašo sertifikato atnaujinimo procesą, maloniai prašome Jūsų neatidėlioti vizito pas mus ir atvykti atsinaujinti savo turimo sertifikato kaip galima anksčiau, nelaukiant paskutinės termino dienos.
Pagamintus ir įrašytus el. parašo sertifikatus būtina atsiimti per 30 kalendorinių dienų. Neatsiėmus pagamintų ir įrašytų el. parašo sertifikatų per 30 kalendorinių dienų, sertifikatų galiojimas nutraukiamas, o pinigai už juos negrąžinami. Kriptografinę laikmeną su elektroninio parašo sertifikatais bus galima atsiimti tik papildomai sumokėjus už šių sertifikatų atnaujinimą.
Pirmiausia turėtumėte sustabdyti turimos laikmenos sertifikatų galiojimą. Daugiau informacijos rasite čia. O informaciją apie naujo el. parašo įsigijimą rasite čia.

Tai padaryti galima atvykus į artimiausią Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį. Atvykus su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

El. parašą gali atsiimti tik el. parašo sertifikatų savininkas, pateikus asmens tapatybės dokumentą.