Įgaliojimų registras
Paslauga gali pasinaudoti Lietuvos Respublikos gyventojų registre registruotas fizinis asmuo, turintis galiojantį Lietuvos Respublikos asmens tapatybės dokumentą ir galintis patvirtinti savo tapatybę, naudodamasis Lietuvos bankų elektroninės bankininkystės sistemomis, elektroniniu parašu ar kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, kuriomis galima tinkamai identifikuoti asmenį.
Fiziniai asmenys 1 kartą per kalendorinius metus gali neatlygintinai susipažinti su Įgaliojimų registre tvarkomais savo asmens duomenimis. Šiuos duomenis yra galimybė užsisakyti per elektroninių paslaugų svetainę „Elektroniniai valdžios vartai“.
Įgaliojimų registro duomenys ir informacija neatlygintinai yra teikiami:
Prašymą galite pateikti šiais būdais:
Reikalavimus prokūrai bei jos nustatymui reglamentuoja Civilinio kodekso 2.176 - 2.185 straipsniai.
Prokūros įregistravimo ar išregistravimo tvarką rasite šioje nuorodoje.
Informacinių technologijų priemonėmis sudaryti įgaliojimai Įgaliojimų registre registruojami nuo 2014 m. sausio 1 d.
Įgaliojimų registro tvarkytojas, registruodamas informacinių technologijų priemonėmis sudarytus įgaliojimus, įgaliojimo teisėtumo netikrina. Už suteikto įgaliojimo turinį atsako jį parengęs įgaliotojas. Institucija, įstaiga ar asmuo, kuriam pateikiamas informacinių technologijų priemonėmis sudarytas įgaliojimas, sprendžia, ar įgaliojimas atitinka teisės aktuose nustatytos formos ir turinio reikalavimus.
Įkėlus sąskaitas, klientams el. paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas: „Sveiki, pranešame Jums, kad Registrų centras už suteiktas paslaugas suformavo PVM sąskaitą faktūrą Nr. RC XXXXXXX, kurią rasite prisijungę prie Registrų centro klientų savitarnos“.