Registrų centro klientų savitarna

PVM sąskaitos faktūros už elektroninėje Registrų centro savitarnoje įgytas paslaugas nėra sugeneruojamos iš karto po apmokėjimo, o įkeliamos į Registrų centro savitarną kito mėnesio (po užsakymo įvykdymo datos) pradžioje. 
Sąskaitas galima rasti prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, spustelėjus viršuje esančią nuorodą Mano pirkimai bei kairiajame meniu atsidarius nuorodą Sąskaitos.
Juridinių asmenų įgaliojimai fiziniam asmeniui elektroniniu būdu užsakyti Registrų centro klientų savitarnoje teikiamas Nekilnojamojo turto registro paslaugas yra išduodami šioje nuorodoje nurodyta tvarka.
Avansu negalima atsiskaityti už Juridinio asmenų registro meniu punktuose "Vieši pranešimai", "Juridinio asmens prašymai", "Pranešimų teikimas", "JADIS – Juridinių asmenų dalyvių informacinė sistema", "Jungtinės pažymos užsakymas" esančias paslaugas: 
Registro tvarkytojo parašu patvirtintą išrašą galite užsisakyti prisijungus prie elektroninės Registrų centro klientų savitarnos sistemos, skiltyje Nekilnojamojo turto kadastras ir registras, kairiajame meniu spustelėjus nuorodą Registro išrašai ir pažymos bei pasirinkus dokumento tipą – Nekilnojamojo turto registro išrašas pagal nurodytą turto adresą.
Užsisakę paslaugas per elektroninę Registrų centro klientų savitarną, apmokėjimas turi būti atliktas tik tiesiogiai iš savitarnos sistemos - per pasirinkto banko elektroninę bankininkystę.
Jus dominančio nekilnojamojo daikto Nekilnojamojo turto registre įregistruotus duomenis galite sužinoti Registrų centro klientų savitarnos sistemoje įsigiję bet kurio Jūsų nurodytu adresu esančio Nekilnojamojo turto registro išrašo elektroninę kopiją.
Sąskaitos, už elektroninėje Registrų centro klientų savitarnoje įgytas paslaugas, yra įkeliamos į svetainę kito mėnesio po užsakymo įvykdymo datos pradžioje. 
Prašymą susigrąžinti avansą galima pateikti tiesiogiai per Registrų centro klientų savitarnos sistemą, spustelėjus lango viršutinėje meniu juostoje esančią nuorodą Avansas bei kairiajame meniu spustelėjus veiksmo nuorodą Prašymas grąžinti avansą ar jo likutį arba motyvuotą laisvos formos rašytinį prašymą grąžinti nepanaudotą įmoką galite pateikti atvykę į bet kurį Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, paštu arba nuskenuotą prašymą sių
Prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, skiltyje Nekilnojamojo turto kadastras ir registras -> Mano turtas -> pasirinkto registro informaciniame puslapyje (mygtukas „Užsakyti“) Įvykių su registru sąrašą arba Asmenų, kurie domėjosi registru, sąrašą galima užsakyti tik tada, kai yra užfiksuota naujų įrašų nuo paskutinio sąrašo pirkimo arba nuo vėliausio teisių į šį nekilnojamojo turto registrą įregistravimo momento.
Juridinio asmens įgaliotas asmuo gali atsiskaityti už Registrų centro klientų savitarnos paslaugas, pasinaudodamas įneštu avansu, jeigu jam yra suteiktas įgaliojimas naudoti savitarnos avansą.
Jeigu Jūs norite gauti paaiškinimą, kokie buvo domėjimosi Jūsų registru tikslai, turite raštu kreiptis į įmonę/organizaciją, kurią besidomėjęs asmuo atstovauja.
Užsakius prenumeratas Būsimi įvykiai su registru ir / arba Kas domėsis registru būsite informuojami elektroniniu paštu (nurodytu Savitarnos svetainėje Mano duomenys skiltyje Elektroninis pašto adresas) apie tai, jog Jūsų registrui yra įregistruotas naujas įvykis arba peržiūra. El.
Nuo 2017-01-01 Registrų centro klientų savitarnoje pirkti Įvykių su registru arba Asmenų, kurie domėjosi registru, sąrašai  galioja 12 mėnesių, jeigu per tą laikotarpį nebus Nekilnojamojo turto registre įregistruotų naujų įrašų. Atsiradus naujiems įrašams, minėtų sąrašų galiojimas sutrumpinamas iki 60 dienų nuo įsigijimo datos (nauji įrašai į dokumentą neįtraukiami, yra galimybė pirkti naują sąrašą).
Skiltyje Nekilnojamojo turto kadastras ir registras -> Mano turtas -> pasirinkto registro informaciniame puslapyje (mygtukas „Užsakyti“) Įvykių su registru sąrašas arba Asmenų, kurie domėjosi registru, sąrašas užsakomas už visą laikotarpį nuo nekilnojamojo turto įregistravimo dienos, bet ne ilgiau nei už paskutinių 12 mėnesių laikotarpį, tuo atveju, jei sąrašas niekada nebuvo pirktas arba buvo pirktas seniau nei prieš 12 mėnesių.
Prenumeratų Būsimi įvykiai su registru ir / arba Kas domėsis registru laiškai apie naujai užfiksuotus įvykius/peržiūras yra siunčiami vieną kartą per valandą visą parą, tad laiškas apie naują įrašą yra atsiunčiamas vėliausiai po valandos nuo įvykio/peržiūros įregistravimo Registrų centro sistemose.
Apmokėtos paslaugos matomos, prisijungus prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, skiltyje Mano pirkimai -> Apmokėtos paslaugos.
Atkreipiame dėmesį, kad užsakyti dokumentai Registrų centro klientų savitarnos svetainėje yra saugomi ribotą laiką - 60 dienų, todėl įgytas dokumentų kopijas rekomenduotina išsaugoti savo duomenų laikmenose.
Prenumeratos Būsimi įvykiai su registru ir / arba Kas domėsis registru galioja pasirinktą mėnesių skaičių nuo nupirkimo datos. Trumpiausiai šias prenumeratas galima užsakyti mėnesiui, ilgiausiai 6 mėnesiams. Prenumeratų galiojimą galima matyti skiltyje Mano pirkimai -> sąraše Apmokėtos paslaugos, grafoje Saugojimas arba Mano pirkimai -> sąraše Prenumerata, grafoje Galiojimas.
Norėdami gauti informaciją, kokie veiksmai atlikti, keičiant Registro duomenis (teisinė registracija, registro būklės keitimas, duomenų tikslinimas ir pan.), turite pateikti laisvos formos motyvuotą prašymą Registrų centrui.

Parengtą prašymą galima pateikti šiais būdais: 
Registrų centro savitarnoje yra galimybė atšaukti  užsakymą Nekilnojamojo turto kadastro ir registro darbams atlikti kol užsakymo būsena yra Naujas. Užsakymų, kurie jau priimti vykdymui (būsena – Vykdomas), galimybės atšaukti nėra, tačiau jeigu užsakytų paslaugų Jums nereikia, tiesiog nemokėkite paskaičiuotos kainos už pateiktą užsakymą (galutinė mokėtina suma bus vis tiek siunčiama el. paštu ir SMS žinute (jei užsisakėte).
Mokėdami už paslaugas Registrų centro klientų savitarnos sistemoje per pasirinkto banko el. bankininkystės sistemą, įsitikinkite, ar tikrai pasirinkote sąskaitą, kurioje užtenka lėšų. Mokant el. bankininkystės sistemoje, galima pasirinkti, iš kurios sąskaitos norite mokėti. Jeigu mokate iš sąskaitos, kurioje lėšų nepakanka, paslaugų įsigyti nepavyks, nors el. bankininkystės sistema nerodys klaidos.

 
Užsakytą vieno nekilnojamojo turto objekto sąrašą Kas domėjosi registru reikia įdėti į pirkinių krepšelį, tuomet grįžti į nekilnojamojo turto objektų sąrašą ir užsisakyti kito nekilnojamojo turto sąrašą Kas domėjosi registru. Norėdami sumokėti už paslaugas, spauskite Pirkinių krepšelį ir tiesiogiai iš savitarnos sistemos atlikite apmokėjimą pasirinkus mokėjimo būdą: elektronine bankininkyste, panaudojant avansą arba mokėjimo kortele.