E. SĄSKAITA

Sąskaita faktūra už naudojimąsi informacine sistema „E. sąskaita“, mėnesio pabaigoje, bus patalpinta registruotų vartotojų dalyje, prie kitų sąskaitų už Registrų centro paslaugas. Jeigu nesate registruotas vartotojas, sąskaitą faktūrą gausite el. paštu, nurodytu prie kontaktinių paskyros savininko duomenų.
 
Vaizdo instrukcija yra pateikta informacinės sistemos „E. Sąskaita“ išoriniame interneto portale www.esaskaita.eu meniu punkte „Kaip naudotis?“. Pasirinkite norimą temą ir spauskite „parsisiųsti“. Rekomenduojama naudoti naujausią Mozilla Firefox arba Chrome naršyklę.
 
Tokiu atveju reikia parašyti laisvos formos prašymą skirti įmonės paskyros administratorių informacinėje sistemoje „E. Sąskaita“ ir atsiųsti el. paštu info@esaskaita.eu. Prašyme turi būti nurodyti asmens, kuris skiriamas paskyros administratoriumi, vardas, pavardė, asmens kodas, kontaktiniai duomenys (telefonas, el. pašto adresas). Taip pat reikia nurodyti įmonės kontaktinius duomenis, bei įmonės banko sąskaitos numerį.
 
Sąskaitų faktūrų teikėjas turės mokėti tik už perkančiosios organizacijos priimtas sąskaitas faktūras. Už perkančiosios organizacijos atmestas, grąžintas tikslinti sąskaitas mokestis neimamas. Atlyginimo valstybės įmonei Registrų centrui už vienos sąskaitos pateikimą Informacinės sistemos priemonėmis dydis – 0,58 euro (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2015 m. gegužės 7 d. įsakymas Nr.
Sąsaja su perkančiosios organizacijos (PO) FVAIS arba naudojama BAP nėra būtina, tačiau tokiu atveju gautų sąskaitų būseną reikės keisti patiems PO darbuotojams – nebus „E. sąskaitoje“ numatyto funkcionalumo, kuomet gautos sąskaitos būsena keičiasi automatiškai, priklausomai nuo to, ar sąskaita priimta, ar perduota apmokėjimui, ar apmokėta. Perkančiosioms organizacijoms sąskaitų būsenos keitimas yra privalomas, nes tik tokiu atveju bus pasiekti informacinės sistemos „E. sąskaita“ tikslai.
Susisiekti su sistemos administratoriumi galima parašius pranešimą paskyros meniu punkte „Pranešimai“ (bus atsakyta paskyroje nurodytu el. pašto adresu), rašant el. laišką adresu info@esaskaita.eu, skambinant Informacinės tarnybos tel.: (8 5) 268 8262, („Omnitel“ ir „Bitė“ klientams – 1637), arba pateikiant klausimą interaktyvioje konsultavimo svetainėje info.registrucentras.lt.
Perkančiosioms organizacijoms, tiekėjams ir kitiems informacinės sistemos „E. sąskaita“ naudotojams, su Registrų centru (informacinės sistemos „E. sąskaita“ tvarkytoju) nereikia pasirašyti jokių sutarčių. Susikūrus paskyrą reikia patvirtinti susipažinimą su naudojimosi sąlygomis – tai ir laikoma sutartimi.
 
 
„E. sąskaita“ suteikia galimybę prekių, paslaugų ir darbų tiekėjams, vykdantiems viešųjų pirkimų sutartis, perkančiosioms organizacijoms internetu teikti  PVM sąskaitas faktūras, sąskaitas faktūras, kreditinius ir debetinius dokumentus bei avansines sąskaitas.
Informacinėje sistemoje „E. sąskaita“ sertifikatas reikalingas norint padaryti standartizuotą sąsają tarp „E. sąskaita“ ir įmonėje naudojamos finansų valdymo ar apskaitos sistemos, taip, kaip aprašyta dokumente apie standartizuotą sąsają (https://www.esaskaita.eu/web/esaskaita/duomenu-teikimas-ir-gavimas).
Teikiant sertifikato prašymą prašome nurodyti finansų valdymo ar apskaitos sistemos pavadinimą.
 
Standartizuota sąsaja su išorinėmis informacinėmis sistemomis (FVAIS) yra aprašyta informacinės sistemos „E. sąskaita“  išoriniame interneto portale www.esaskaita.eu meniu punkte „Duomenų teikimas ir gavimas“.
 
Informacinė sistema „E. sąskaita“ suderinama su Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome ir kitomis plačiai paplitusiomis interneto naršyklėmis bei jų naujausiomis versijomis. 
Šiuo metu rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox arba Google Chrome naršykles.
 
Prisijungimas su vartotojo vardu ir slaptažodžiu galimas tik užsienio asmenims. Vardą ir slaptažodį turi suteikti perkančioji organizacija, sukūrusi užsienio asmens paskyrą. Detalesnę informaciją apie užsienio asmenų paskyrų sukūrimą rasite nuorodoje https://www.esaskaita.eu/web/esaskaita/kaip-naudotis.